سلام ، به سایت شرکت صنایع نفت امین خوش آمدید.

درباره ما

شرکت دانش بنیان صنایع نفت امین سازه سورنا

شرکت صنایع نفت امین سازه سورنا (API) در سال 1395 در زمینه صنایع بالادستی نفت فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت API متشکل از مدیران مجرب صنعت نفت، مهندسین و متخصصین جوان کشور بوده که فعالیت اصلی شرکت که مهندسی و خدمات حفاری و ساخت و بهره برداری از تجهیزات ارلی پروداکشن می باشد را راهبری می نمایند.

مسائل زیست محیطی و همچنین حفظ سرمایه های ملی، همواره از بزرگترین دغدغه مسئولین و مردم در سطح بین المللی بوده است. با توجه به ذخایر عظیم نفت و گاز ایران، غالبا، مسائل زیست محیطی و جلوگیری از هدر رفت در زیر سایه افزایش تولید نفت قرار گرفته و کمتر مورد بررسی و توجه بوده اند. خوشبختانه با رشد تکنولوژی و تغییر نگرش مدیران و کارشناسان ارشد، طی دهه اخیر شاهد توجه بیشتر به این مقولات بوده ایم و دستور العمل جدید وزیر محترم نفت، جناب آقای دکتر بیژن نامدار زنگنه مبنی بر جلوگیری از هدر رفت و سوختن نفت و گاز همراه، مهر تائیدی بر این ادعا می باشد.

شرکت صنایع نفت امین سازه سورنا از بدو تاسیس خود با هدف حفظ و صیانت از سرمایه های ملی و حمایت از ساخت و تولید داخلی، پروژه ساخت و عملیاتی نمودن دستگاه های تفکیک گر سیار را در دستور کار خود قرار داد.

مسائل زیست محیطی

استراتژی و چشم انداز

شرکت API قصد دارد با تقویت قابلیت ها و ناوگان سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات خدمات حفاری خود، بهره گیری از جدیدترین فناوری روز دنیا، استقرار سیستم مدیریت یکپارچه مطابق با استانداردهای بین المللی، ارتقا دانش و توانایی کارمندان، مدیریت دانش، بهبود کارایی شرکت و مزیت رقابتی، فضای کسب و کار مشتری مداری، ایجاد فضای تجاری امن و قابل اعتماد، در نهایت به عنوان یک شرکت برتر در منطقه شناخته شود.

این شرکت در تلاش است تا از نظر سهم بازار ، تعداد تجهیزات خدمات حفاری و خدمات ارائه شده در حفاری های داخل و نیز خارج از کشور و تعمیرات چاه ها در منطقه پیشگام باشد. از دیگر اهداف این شرکت ساخت تجهیزات کامل ارلی پروداکشن و روش های نوین نمک زدایی و همچنین حضور در بازارهای مالی و بورس های بین المللی  اوراق بهادار است.